16 apr. 2009


De ce mereu cand cineva se apropie de mine eu ma gandesc tot la tine? Of… si melodia… Laura Stoica : “esti departe si ai asupra mea, o putere imensa…”Asta urasc cel mai mult. Te ador, dar nu pot sa te astept. Nu am motive… sunt inca un copil prins in lumea plina de iubire, nu fa sa para mai complicat decat este! Intr-adevar, imi pari perfect… as vrea sa fi cu mine si sa incercam ceva.. Nu e prima oara cand visez la ceva, iar cand incep sa cunosc mai bine, realitatea vine si ma doboara. Cred ca am nevoie doar de ideal, chiar daca esti tu sau altul. Vreau sa-ti pastrez doar ideea de perfectiune… nu mai vreau sa te cunosc… nu mai vreau sa fiu dezamagita iar… vreau sa ramai visul meu pe timp de zi. Si pentru ca am tendinta de a o da in bara de fiecare data, am sa incerc sa te evit chiar daca o sa fie cam greu. Am inceput impreuna povestea, dar de aici continui numai eu… vei fi numai tu… si numai in mintea mea. “Someday”?… poate… dar numai in momentul cand imi va rapi cineva zambetul de pe buze… in momentul in care o sa obosesc si o sa intru in lumea mediocra ce ma inconjoara… in momentul in care nu o sa-mi mai pot trai propria poveste… in momentul in care o sa prind curaj… in momentul in care o sa ma indragostesc incat n-o sa-mi mai pese de mine… in momentul in care o sa cunosc adevarul… in momentul in care viata se va satura sa ma puna la incercare… in momentul ala o sa risc… o sa te vreau real, nu doar in vis… o sa te caut… o sa vorbim. Pana atunci… Lasa-ma sa te iubesc in lumea mea… fi unul, dar totodata fi toti… fi cum vreau eu … promit!…o sa te chem! [P.S.:Am scris asta pt k asta am simtit in acel moment..dar snt cam schimbatoare..poate k doar deliram putin..sau..putin mai mult.. Deci..poate nu vorbeam serios:P:|]

0 comentarii: