16 aug. 2009



De la o vreme incoace pur si simplu nu te mai suport..

Mi-ai facut destul rau..ce mai vrei?

Iti place sa ma vezi suferind?Bine..uita-te la mine si ma vezi ca sufar..Ce ti-am facut?

De ce mi-ai facut ceea ce mi-ai facut?Nu te-ai multumit cu ce aveai si ai venit la mine..?Sau ce..ca nu inteleg..

Am fost o proasta...o proasta deoarece am cazut in jocul tau mizerabil..si acum..tot ce pot sa fac..e sa imi ocup capu cu alte chestii..sa uit..desi..un ''cosmar'' niciodata nu il poti uita..:|

Nu stii cat rau mi-ai facut..nu stii cate am indurat..nu stii cat m-am prefacut si inca ma prefac ca totul este in regula..Nu stii..tot ce stii e ca esti multumit..Dc?stii foarte bine..:| 

Crezi ca o sa pot vreodata sa uit?Chiar crezi asta?

Sa stii ca niciodata nu o sa uit..chiar daca o sa ma prefac sa stii ca..NU O SA FIE NICIODATA IN REGULA!!!Nu o s uit..:|

De fiecare data cand te vad..aceleasi imagini in vin in minte..aceleasi imagini pe care as vrea sa le uit..

Asa ca..tot ce vreau sa iti zic e ca..mi-ai facut destul rau..Ajunge!

Acum poti   sa te duci dracului!:| Nu mai imi pasa de tine..Daca inainte imi pasa..acum sa stii ca nu mai imi pasa pentru ca m-ai facut sa te urasc si chiar sa imi fie scarba de tine!

DU-TE DRACU!

0 comentarii: