25 aug. 2009

Steaua dorintelor..


Ma indrept spre stele.Nu imi lipseste nimic atata timp cat ma ti tu de mana strans sa nu cad.Zburam spre taramul viselor.Te tin de mana si plutim incet printre ele..niste stelute inocente..Stam de vorba..tu esti pe una eu pe alta..Imi zambesti..
Ma iei sa imi arati cum arata lumea de sus..strazi ascunse,luminitele geamurilor..absolut totul..
-Daca ai avea o dorinta de pus si care chiar s-ar indeplini..care ar fi aceea?ma intreaba el cu zambet in coltul gurii
-Mi-as dori sa ma trezesc in fiecare dimineata in bratele tale,in caldura buzelor tale pe obrazul meu si pierduta in privirea ta..Nu exista ceva mai minunat decat acest lucru pentru ca nu am mai simtit niciodata ceea ce simt cand sunt cu tine,cand ma atingi,cand ma saruti..Simt ca iubesc iar..si nu ma satur  niciodata sa te privesc,sa iti privesc ochii tai mari si frumosi..Dar..de ce m-ai intrebat acest lucru?
-Pentru ca tocmai acum trece o stea cazatoare..si poti sa iti pui dorinta..
-Dar..tu ai vazut-o prim..ma intrerupe..
-Nici un ''dar''..imi spune el luandu-ma de mana
-Uite cum facem..ne tinem de mana si ne punem cate o dorinta..poate asa se va implini..spun eu
-Bine..uite-o ca trece prin fata noastra..1 2 3..si..
Ne punem dorinta si ne uitam cum steaua cade repede repede..peste 5 secunde..se stinge..nu se mai vede..
Si odata cu steaua cazatoare..ai disparut si tu..si ca intotdeauna...am ramas cu un vis spulberat:|

0 comentarii: