24 feb. 2009

Si acum imi aduc aminte perfect cum s`a intamplat..era o zi de toamna..putin insorita..iar vantu´imi legana usor paru´..
eram fericita in ciuda faptului ca ii dadusem papucii fostului..nu stiam cum sa ii explic..eram fericita cu el..dar ma plictisisem..
se intampla la fel in fiecare zi..eu vroiam altcv..nu stiu exact ce..dar vroiam altceva..era vineri..cand deja
imi dadusem seama ca imi place un tip care era mai mare decat mine cu un an sau doi..aflase aproape toata scoala.Vinerea viitoare..
m´am dus la el..si i´am spus ce simt..si m´a intrebat daca vreau sa fiu cu el..si normal..am spus da..
nestiind ce va urma..dar..dupa cateva zile..cam 3-4..vazusem ca era schimbat..nu mai era la fel..credeam ca gresesc..ca e doar
imaginatia mea..dar mai tarziu aflasem ca aveam dreptate..eram la baie..si Andreea(colega mea..si una dintre prietenele mele
cele mai bune in acel timp)a vnt si mi´a zis ca trebuie sa imi zica cv..ca nu mai poate sa tina in ea...am crezut ca glumeste..si i´am
zis sa imi spuna orice ar fi..dar a zis ca mai trebuie sa fie o persoana si ca trebuie sa astept pana la pauza urmatoare..Prin minte imi treceau o
multime de lucruri..nu stiam daca e de bine sau de rau..dar simteam ca ceva rau se va intampla..si asa a fost..aflasem ca Andreei ii placea de el..si lui ii placea de ea..aflasem cand eram pe teren..inconjurata de multa lume..el tinea capul aplecat si fuma..nici
nu avea curaj sa ma priveasca in ochi..nu stiam ce sa fac..sau ce sa spun..nu vroiam sa o pierd pe Andreea dar nici nu puteam sa ii vad impreuna pt ca deja incepusem sa tin mult la el..ma durea enorm..Ma simteam dezamagita....nu puteam sa discut cu nimeni..doar plangeam..si nu puteam sa ma mai opresc..
De atunci au trecut secunde..minute..ore..zile..saptamani..luni..si..nu neg.. inca ma doare atunci cand il vad...nu prea stiu ce simt in acest moment pentru el..sunt confuza..dar timpul le rezolva pe toate..si stiu ca intr'o zi voi fi bine..:|pt k stiu k tot ce ne mai leaga acum snt doar amintiri..:))