27 feb. 2009

Vreau..vreau si tot mai vreau.. ••°vreau sa zbor..
••°vreau sa nu uit nimic.. ••°vreau sa urlu..
••°vreau sa stau in chiloti afara in ploaie,desculta..
••°vreau sa fiu mereu copil.. ••°vreau sa ma plimb prin parc.. ••°vreau sa merg la mare.. ••°vreau sa mananc un baton dublu cu rom..
••°vreau sa fiu la scoala..
••°vreau sa fiu singura..
••°vreau sa imi cumpar bratari colorate..

••°vreau sa inalt un zmeu..
••°vreau sa am un papagal vorbitor..
••°vreau sa imi placa ora de sport..

••°vreau sa il intalnesc pe FAT´FRUMOS..

••°vreau sa ma joc cu MIMI..
••°vreau sa visez doar cu ochii inchisi..
••°vreau sa am ochii mov..

••°vreau sa dansez in zapada..
••°vreau sa rad pana ma doare burta.

••°vreau sa stiu ca ma el iubeste..
••°vreau sa vina cat mai repede ziua cea mai nebuna din viata mea..

••°vreau sa existe basme

••°vreau sa rad de mine..

••°vreau sa se joace cineva prin paru meu..

••°vreau sa intalnesc un extraterstru..

••°vreau sa stau cu burta la soare..

••°vreau sa ma distrez..
••°vreau sa nu mai fiu asa de timida..

••°vreau sa ascult multa muzica..
••°vreau sa facem desen in loc de matematica..

••°vreau ca ora de engleza sa nu mai fie plictisitoare..
••°vreau sa plang cu lacrimi de prostia mea..

••°vreau sa privesc un apus de soare..

•°vreau sa fac poze..

••°vreau sa nu mai sufar din dragoste..

••°vreau sa nu regret nimic din ce am facut..
••°vreau sa joc intr´un film de groaza..
••°vreau sa inteleg mai repede unele lucruri..
••°vreau sa cred in fantome..
••°vreau ca cerul sa fie verde

••°vreau sa rad fara oprire..

••°vreau sa il uit..

••°vreau ca atunci cand imi pun o dorinta sa se implineasca..

••°vreau sa merg la liceu..
••°vreau sa nu fie doar vise..
••°vreau sa cred in MoS Craciun..
••°vreau sa o pup pe RatZa mea..
••°vreau sa vreau sa scriu la mate

••°vreau sa nu existe plictiseala
••°vreau ca visele sa prinda viatza..

••°vreau sa imi fac unghiile cu multe culori..
••°vreau sa nu se topeasca zapada
••°vreau sa nu mai existe lacrimi sau fete triste..
••°vreau sa ma simt cea mai iubita persoana din lume

••°vreau sa nu fiu dezamagita..
••°vreau sa nu conteze daca esti blonda sau brunete..
••°vreau sa nu mai fiu aiurita.
.

••°vreau sa nu ascult ce zic ceilalti despre mine..

••°vreau sa pictez

••°vreau sa pap un ciupa'ciups verde
••°vreau sa ma pupe MIMI
••°vreau sa fim egali
••°vreau sa nu existe oameni care isi bat joc de iubire
••°vreau sa nu sufar dupa orice

••°vreau sa nu existe oameni rai..

••°vreau sa nu ma mint singura
••°vreau sa nu ne mai intrebam daca persoana pe care o iubim se gandeste la noi..
••°vreau sa zbor pana la nori
••°vreau sa o revad pe MARA

••°vreau sa ninga cu fulgi mari cat palma

••°vreau sa vorbesc cu o stea...
Dar..din toate astea..cel mai mult il vreau pe el..:|pe cel care il iubesc..[:x]

1 comentarii:

Alexandra spunea...

vrei cam multe fetitzo!
si pe cine iubesti tu asa de mult???
:>:>