28 feb. 2009

Un gand� Un vis... O dorinta� Tristete� Bucurie� Fiecare dintre noi le simte, le traieste si doreste, la un moment dat, sa le impartaseasca. Vrem sa iubim, sa fim iubiti. Si totusi, parca exista ceva mai profund, ceva mai trainic, ceva ce ne da cu adevarat putere, ceva ce nu ne lasa sa ne descurajam, ceva ce ne da, pana la urma, aripi sa visam din nou. Sa fie acest lucru prietenia? Pentru fiecare dintre noi, prietenia inseamna ceva, fiecare ii da sensuri diferite. Si totusi, pentru cei mai multi, prietenia inseamna, de cele mai multe ori, TOTUL. Pentru mine prietenia chiar inseamna totul.Oamenii fara prieteni sunt ca barcile care se scufunda.Prietena mea cea mai buna este Ratza.Cu ea imi petrec cel mai mult timp..si sincer?Chiar nu stiu ce m-as face fara ea..Ea a fost mereu langa mine cand imi era mai greu..ea ma sustine in tot ceea ce fac..O adorr pur si simplu..nu poti sa nu o adori..:X te iubesk mult Ratzo si nush ce m-as face fara tine:X

Prietenia? Un cuvant ce greu poate fi explicat in cuvinte. Prietenia : exprimarea sincera si fara rezerve a gandurilor si simturilor tale in fata unei alte finte sinceritate totala.Prietenie este cand persoana care ti-e alaturi accepta sa fie "acolo" pentru tine si la bine si la rau.


.:: Andra - Prietenie adevarata ::.

Uneori stau si ma gandesc Dooamne
Nu stiu cum sa ii multumesc,cum,
Sa-i mutumesc pt tot ce a faqt,
Mi-a dat curaj sa devin cine aqm st,
M-a intarit''fata mergi inainte''
O sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte
Orice ar fi voi fi aici mereu,
Stii bn te poti baza ai sprijinu' meu,
Mi-ai dat doamne tot ce-i mai frumos..nu se putea..
Mi-ai dat speranta s-o traiesc si-o traiesc prin ea
Mi-a ft alaturi zile bune si mult grele
Knd plangeam din despartiri sau dupa rele
Mici copii ea mereu ma apara,
Aqm k e mare e ca si mama mea..
Ma alinta,ma rasfata kt se poate
Nush cand sa ma trezesc la realitate


Cazi..Te ridici..Tot ce zici e RABDARE
Plangi... Te distrugi... Vrei sa fugi... Si te doare
Dai tot ce ai si ce n-ai..Totusi paree k nu te descurci ...sa le pui lumea la picioare



Aqm vad a venit si randul meu,
Sa am grija de ea asa qm a faqt ea mereu
Si nu pot doamne mainile -mi st legate
Nu pot sa fac sa o trezesc la realitate
Sa pot sa spun k viata nu e nedreapta
Sa uite tot ce a ft k e fata desteapta
Merita tot ce-i mai bun
Trecutul e trecut viitorul conteaza aqm
Dak as putea i-as da parte din mine
Vreau sa o vad zambind de fericire
Se spune k putem s-o lua, de la capat
Sa dam peste amintiri asa doar in treacat
Astazi cazi te ridici maine spre cer
Sa-i amintesc k unde-s doi puterea creste
Impreuna trecem peste tot
K o prietenie trece si prin FOC:x!


Cazi..Te ridici..Tot ce zici e RABDARE
Plangi... Te distrugi... Vrei sa fugi... Si te doare
Dai tot ce ai si ce n-ai..Totusi pare k nu te descurci ...sa le pui lumea la picioare

0 comentarii: