4 mar. 2009


Stiu ca l´am uitat..stiu ca atunci cand il vad..tot ce ma mai leaga pe mine si pe el..sunt doar
niste amintiri..frumoase..dar as da orice sa le pot sterge cu un burete..
Acum..imi place alt tip..si ca de obicei..nu am nici acum noroc..ca ma indragostesc mereu de cine nu trebuie,sau
asa am eu impresia..Dar..acum incerc sa nu mai visez..sa stau cu ochii deschisi..dar..nu prea pot.
El e un baiat special..dar nu e asa cum mi-l imginez eu..e altfel..nimic nu e asa cum pare a fi..cand il vezi..crezi ca e
un ingeras cazut din cer..dar de abia cand incepi sa il cunosti mai bine iti dai seama ca te-ai inselat amarnic..asa e si in cazul
meu..sau aproape la fel..
Il cheama(mai bine nu zik numele..)..si pare un inger..
Numai eu stiu ce simt knd il vad..ma face sa zbor..Ma multumesc doar daca il vad..nu conteaza k nu ma ia in brate..k nu ma saruta..conteaza k ma bucur atunci knd il vad..[:x]

0 comentarii: