4 nov. 2009

Copilaria-paradis pierdut..:|


Daca ar trebui sa fac o lista fara ce am ramas cred ca ar fi o lista foarte lunga.De cand ma stiu am pierdut atatea pe drum.E ca un fel de drum lung pe care fiecare il are de  parcurs.La inceput esti mic si incepi ''jocul'' fara sa stii nimic si fara sa ai nimic.Pe parcurs iti faci prieteni,castigi multa iubire si respect,multe amintiri,locuri din copilrie si multe alte lucruri.Si mereu continui si continui cu  lacrimi cu  regrete..dar nu te lasi..vrei doar sa ajungi la FIN.Si deodata stai putin pe loc..te uiti in spate si ce observi?Ca tot ce castigi pana la urma ajungi sa il pierzi..si tot asa.Si totul se invrte intr-un cerc.Si mai observi ca atunci cand erai la inceput nu stiai cum e sa pierzi,cum e iubirea si alte sentimente ''ciudate'' care sunt in acelasi timp si minunate.Si pe parcurs mai pierzi cate ceva,mai versi o lacrima si tot nu te lasi!

Deci..cum am zis..am pierdut atatea.As da orice sa intalnesc din nou persoanele importante din copilaie.De exemplu..cand am stat la bloc..(cand eram si eu mai micutza..).Imi aduc atat de multe lucruri,persoane si intamplari.Dar unele pur si simplu nu imi dau seama daca sunt vise sau realitate.Si tot ce vreau este sa reintalnesc persoanele din copilarie:X

0 comentarii: