20 nov. 2009

Promisiuni(de la ora de civica;x)


Promit sa schimb lucrurile pe care le pot schimba si sa le accept pe cele pe care nu le pot schimba.
Promit sa nu intrerup.
Promit sa nu ma plang daca nu se face cum vreau eu.
Promit sa nu ma gandesc sa supar pe ceilalti.
Promit sa ascult mai mult decat vorbesc.
Promit sa pun capat certurilor lasand de la mine.
Promit sa nu confund ce este corect cu ce este la moda.
Promit sa am de la mine aceleasi asteptari ca si de la ceilalti.
Promit sa caut modalitati de a-i ajuta pe altii sa se dezvolte.
Promit sa accept lucrurile pe care nu le pot schimba atat la mine cat si la ceilalti.
Promit sa ascult inainte de a-mi forma o parere.
Promit sa nu actionez impulsiv.
Promit sa nu am o atitudine negativa.
Promit sa nu caut razbunare.
Promit sa respect parerile altora.
Promit sa ascult ce spun ceilalti.
Promit sa nu folosesc un limbaj agresiv.
Promit sa nu fac glume pe seama altora.
Promit sa arat ca imi pasa.

0 comentarii: