6 nov. 2009


Imi e dor de A.,chiar imi e tare dor..nu e moment in care sa nu ma gandesc ca daca era acolo..aproape de mine..,eram si eu mai fericita!Da!Eram fericita cand statea acolo..si se uita pe fereastra cu ochi mari incercand sa descopere ce se intampla dupa perdeaua alba.Nu e vorba ca vai sunt indragostita de el si alte chestii..doar ca imi place felul lui de a fi..privirea lui timida..ochii lui mari si chiar si fundu lui imi place:))da..:))stiu:-jSunt proasta:))

DECI..sa revenim..chiar mi-e dor de el..si inca ma gandesc daca o sa se mai intoarca sau nu.Dar pana atunci...nu o sa incetez sa ma uit dupa el..cu ochii stralucind..sa vad  daca este sau nu ca de obicei la locul lui.O sa ma uit mereu chiar daca stiu ca ma mint singura.Si apropo..inca nu mi-am dat seama ce a vrut sa zica in faza aia!:)Si sper sa te intorci ''sa ma lamuresti''.!

0 comentarii: