15 mar. 2009


Azi o să uit de tristeţe şi o să zâmbesc.
Azi o să ridic privirea spre cer, e cer senin.
Azi o să merg cu capul înainte.
Azi o să îmi depăşesc obstacolele.
Azi o să fac lumea mai fericită.
Azi o să îmi părăsesc pentru o clipă lumea mea plina de vise, şi o să revin la realitate.
Azi o să te las să îmi spui “pisi”, deşi urăsc cuvantul ăsta.
Azi o să fiu un suflet fericit… pentru un alt suflet fericit.
Azi o să ies afară, o să îmi fac coroniţă din păpădii.
Azi o să beau, mult. Ce o să beau? Fericire.
Azi o să fiu la mare. Da, a venit marea la mine.
Azi o să citesc poveşti, cu prinţi, prinţese şi zâne fermecate.
Azi o să las vântul să îmi mangâie chipul.
Azi o să îmi salut soarele.
Azi o să fiu colorată. Verde, Galben, Roşu…
Azi o să râd…mult şi nemotivat.
Azi o să ajut.
Azi o să plouă. Sper. Cu lacrimi calde şi fericite.
Azi o să cânt. “I-o noua zi, în al nouălea, nouălea ceeer”.
Azi nu o să (mă) mai plâng.
Azi… o să fie şi mâine.

0 comentarii: