13 mar. 2009


Nu prea stiu ce vreau..cateodata il vreau pe el sa fie lanha mine si sa ma ajute sa trec peste toate.Cateodata vreau sa nu il mai iubesc atat si sa il uit..
Aseara am avut un vis foarte ciudat..Imi amintesc k ma intalnisem din intamplare cu el si ma luase in brate pur si simplu.M-a pupat pe frunte..totul era asa de minunat.Nu ma mi interesa nmic in acele clipe,dar lucrul ciudt era k repeta mereu:''IARTA-MA,AM FOST UN PROST!!''Cam dupa 5 minute m-a luat de mana si mi-a zis sa vin cu el..I-am zis k nu vin.In acel moment m-a luat pe sus si m-a dus intr-un loc pe kre nu il mai vazusem si cu un ton bland i-am zis k daca tine macar putin la mine sa ma lase sa plec..
-NU ITI DAU DRUMU PANA NU IMI ZICI ''DA''..nu i-am zis nimic ca stiam ca nu o sa ma lase sa plec si m-am asezat intr-un colt.A venit la mine si mi-a zis k ii pare rau.Pana la urma nu stiu ce s-a mai intamplat dar stiu ca ma tinea de mana.Cand a trebuit sa plec m-a sarutat si mi-a zis sa am grija de mine..A fost un vis ciudat..M-a sarutat pe frunte si am plecat..

0 comentarii: