23 mar. 2009


Si ce daca te iubesc?...e oare vreo rusine?!...si ce daca mi-e dor de tine, ar trebui sa nu o recunosc?!....si ce daca ma gandesc mereu la tine?......asta inseamna ca nu-s rationala?!...si ce daca esti cel mai drag om pentru mine?.....asta ar trebui sa insemne ca stiu sa iubesc si altfel?!.....si ce daca uneori ma ranesti?...ar trebui sa ma doara foarte tare?!....si ce daca lumea vorbeste?...ar trebui sa-mi pese ce spun altii?!....si ce daca uneori gresesti?....asta trebuie sa ma supere foarte tare?!....si ce daca e greu?....asta inseamna ca tre' sa ne dam batuti?!....si ce daca totu-i complicat?....asta inseamna ca nu exista sanse?!...si ce daca visez?...asta deranjeaza pe cineva?!....si ce daca cred cu tarie in iubire?.....ar trebui sa-mi aplec capul in fata altora?!...si ce daca esti dificil?....asta inseamna ca nu-ti fac fata?!....si ce daca distanta e mare?...asta ar insemna sa te uit?!.....si ce daca sunt oameni invidiosi?.....asta ar trebui sa ne deranjeze?!...si ce daca multe s-au petrecut sau se vor intampla....si ce daca sunt asa...asta-s eu si mai presus de toate iubesc, cinstit, in comparatie cu altii, si nu-mi va fii niciodata rusine sa o recunosc!

0 comentarii: