15 mar. 2009


Inspir. Expir. Mă ciupesc din toate părţile şi tot nu-mi vine să cred! Nici cuvinte pentru a descrie ultimele zile nu găsesc... Oameni speciali, oameni pe care îi iubesc din tot sufletul, toţi mi-au invadat inima, m-au înconjurat clipă de clipă. Am uitat cum e să te simţi singur.


Sunt cel mai fericit omuleţ de pe planetă ! Când am privit în ochii ei mi-am dat seama că nu există nimic altceva ce mi-aş putea dori, niciun alt loc în care să mă aflu. Cteva inimi care visează în albastru şi bat nebuneşte sub clar de lună, deasupra tuturor luminilor oraşelor aflate la zeci de kilometri distanţă, zâmbetul lor care are puterea de a transforma o zi groaznică într-una de neuitat, de a ma transforma într-un om mai bun :)[pentru cele mai bune prietene din lume..se stiu ele;)]

1 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!