17 mar. 2009

Dj aligatoru-close to you(romana)


Nu pot sa dorm noaptea
Stau lipita langa telefon
Stiind ca tu nu esti singur
Ea este chiar acolo langa tine
Incerc doar sa ascund
Toate lucrurile pe care le simt inauntrul meu
Pot sa simt atractia
Atunci cand esti aproape de mine
Ma simt ca o nava pierduta in mare
Devine din ce in ce mai greu sa ignor
Nu este nimic din ceea ce a fost inainte
Stiu ca este o nebunie iubire dar vreau mai mult...

Imi doresc sa pot fi aproape de tine
Si sa-ti simt fiecare miscare
Niciodata sa nu uiti acest drum
Poate ca o sa vii pe aici intr-o zi

Imi doresc sa fiu aproape de tine
Si sa-ti simt fiecare atingere
Deoarece aceasta fata nu va fii cum am fost eu

Cerul stie ca am vrut asta atat de mult

Eu sunt singura vinovata , incerc sa explic
Dar o sa-mi provoc singura atata durere
Inima ta este ocupata
Am incercat sa intorc timpul
Dar timpul nu a fost niciodata de partea mea
Pot simti atractia
Atunci cand stai aproape de mine
Ma simt ca o nava pierduta in mare
Devine din ce in ce sa ignor
Nu Este nimic din ce a fost inainte
Stiu ca este o nebunie iubire
Dar vreau mai mult...

Imi doresc sa fiu aproape de tine si sa-ti simt fiecare miscare
Niciodata sa nu uiti acest drum
Poate o sa vii pe aici intr-o zi
Imi doresc sa fiu aproape de tine si sa-ti simt fiecare atingere
Deoarece aceasta fata nu va fii cum am fost eu
Cerul stie ca am vrut asta atat de mult!

Esti farul meu
Mereu ïmpreuna

0 comentarii: