9 mar. 2009


Stau intinsa pe canapea..fara vlaga..fara chef de viata..Numai muzica ma face sa ma simt mai bine si ma ajuta sa ma linistesc..
Imi bag castile in urechi si pun capul pe perna..Incerc sa adorm..In sfarsit am adormit..Acum sunt pe taramul viselor.Taramul
viselor este un loc minunat,special.Acolo poti sa zbori,nu exista reguli si nici oameni rai.
Visez din nou la el..la cel care ma face sa plutesc de fiecare data cand il vad..Este o zi obisnuita de primavara..totul este minunat
..ma plimb pur si simplu prin parc..singura..incercand sa dau un sens vietii..Ma bucur cand vad oamenii fericiti din parc..
Pe unde ma uit vad numai zambete inofensive.Ma mai plimb si apoi ma asez intr´un leagan.Aud niste pasi..Nu indraznesc sa
intorc privirea si continui sa ma dau in leagan.Dupa cateva secunde o mana calda imi pune mana la ochi..Ma intorc si..spre uimirea
mea..e el..Timp de cateva secunde nu facem altceva decat sa ne privim..Ii zambesc..imi zambeste..Totul este minunat..Dar..dintr´o
data deschid ochii si imi dau seama ca nu a fost altceva decat un vis..un vis cu si despre el..Dezamagita incerc sa uit..dar
nu reusesc..

0 comentarii: